lördag 15 januari 2011

pre blogg - del1

Jag önskar så ofta att jag hade bloggat i tio-elva år istället för i fem-sex.
Om jag hade hoppat på tåget vid millenieskiftet och varit en av dom där
pionjärerna.
Då hade jag haft en massa historier sparade. Det hade varit roligt.

Om jag hade bloggat sen millennieskiftet hade jag skrivit om:

Hur jag målade och målade och målade och sen suddade ut allt målet med tusen trasor, jag tyckte det var snyggt att måla suddigt så det gjorde jag.
Jag har hela garderoben hemma i Veddige full med suddiga tavlor.
Hur jag flyttade till Gotland, rakade av mej allt hår och dansade sånhär trancetechno på fest i Burs.
Jag hade... velat minnas mer av fest i Burs, tillexempel.

Hur jag åkte hem till Varberg med ojämna mellanrum och gick på förfest och krog med min gamla bästis Andrea (och hennes syrra Karin, det är otroligt nog inte två Andreor vi ser på bilden).
Jag ser nu att jag var helt sjukt smal på den här tiden.

Hur jag, eh... gjorde en Paris Hilton. Eller en Lindsay Lohan. Det hade varit roligt att blogga om.
Hur jag flyttade till Umeå och till slut hamnade i en källare på Dragongatan som jag pimpade med stjärnhimmel, änglavingar och allehanda synlig bröte.
I Dragonkällaren hade jag fest ofta och vardagsbesök jämt.

4 kommentarer:

Emma Brissman sa...

Jösses vad mycket äventyr du varit med om i ditt liv! Du är grym!!

Anonym sa...

Åh den snaggade Malin kommer jag ihåg.
Kommer ihåg dina handikapp och hur du förvarnade att du inte kommer vara kontaktbar under en viss tid.
Följde dig med spänning.

Föresten gillar starkt din nuvarande frisyr.

Anonym sa...

men du. lindsey lohanbilden. whats up with that?

Malin Arnesson sa...

Joråsåatte... jag är en tjej som säger A men inte B jag.