onsdag 23 mars 2011

onsdag 23 mars 2011

Ett styck arla födelsedagsmorgon i soluppgången.
Storknatten var först upp idag, six o'clock o'rock, feber och VAB till trots.
Lillknatten var på benen fem sekunder efter att svampbobfyrkantmelodin gått på ute på teven, sen pillade han bort/av/på någonting på densamma vilket gav signalproblem och antennfel och ingen förmiddagsteve whatsoever och fortfarande varande huvudbry på den där teknikern som fyller trettiosex.
Jag tycker inte att det gör
någonting med lugn och ro och nickelodeontystnad, jag ska skicka dit lillknatten att pilla mer okontrollerat om den går igång igen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, ja alltså pilla är visst nåt som de är mycket bra på i den här åldern har jag konstaterat... Det är inte svårt att bli tokig och tappa tålamodet men ibland kan det visst va till gagn! :) Å grattis till fölsedagsbarnet! Kram från oss i Bredshult :)

Malin Arnesson sa...

Han bockar och tackar i sin skallighet, födelsedagsbarnet. Och vad är det nu, ett ÅR sen vi sågs? En dag kommer vi och hälsar på, en dag...

Unknown sa...

Kanske jag får följa med och hälsa på också?

Anonym sa...

Ja jisses, isen hade precis börjat tina på sjön så det är nog snart ett år sedan. Tänk vad lugna och stillsamma de små liven var på den tiden. ;) Så klart ni ska komma o hälsa på! :) Snart tycker jag. Ni kan gadda ihop Er om en dag som passar så hoppas vi att jag kan då oxå. //Susanne