torsdag 31 mars 2011

torsdag 31 mars 2011

Säga vad man vill om mej men teknisk är jag icke.
Jag kan ta snygga kort, men jag skiter fullständigt i om min utrustning är uppdaterad eller ej, när folk frågar om antal megapixlar och sånt kisar jag lite stört tillbaka.
Det viktigaste: Att jag har en kamera med bländare, sökare, samt avtryckarknapp.

Anders sitter och mailar mej diverse uppdateringar till diverse program:
Ooo, säger Anders, kör du inte med raw-filer? Det MÅSTE du! Du vet du kan ändra ALLT! Färgbalans och exponering, ALLT!
Jag får väl exponera rätt från början istället. Dom tog väl snygga kort förr i världen också?
Och Jonas köper nya hårddiskar till höger och vänster:
Bra att ha ute i fält, säger Jonas, ständig backup. Jag kan till och med DÖ, bilderna står ändå att finna.

Jag tar en bild på Jonas med min hipstamatic-app, man kan se vad Jonas tänker.
Hipstamatic liksom. Sååå 2009.

Inga kommentarer: